Torsu rotativu J3018

Descrizione breve:

U Torso Rotary Evost Light Series hè un dispositivu putente è còmode chì furnisce à l'utilizatori un modu efficace per rinfurzà i musculi di u core è di a spalle. U disignu di a pusizione di ghjinochju hè aduttatu, chì pò allungà i flessori di l'anca mentre riduce a pressione nantu à a spina bassa quant'è pussibule. I cuscinetti di ghjinochje cuncepitu unicu assicuranu a stabilità è u cunfortu di l'usu è furnisce a prutezzione per a furmazione multi-posture.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Features

J3018- USerie Evost LightRotary Torso hè un dispositivu putente è còmode chì furnisce l'utilizatori un modu efficace per rinfurzà i musculi di u core è di a spalle. U disignu di a pusizione di ghjinochju hè aduttatu, chì pò allungà i flessori di l'anca mentre riduce a pressione nantu à a spina bassa quant'è pussibule. I cuscinetti di ghjinochje cuncepitu unicu assicuranu a stabilità è u cunfortu di l'usu è furnisce a prutezzione per a furmazione multi-posture.

 

Manubriu oversize
Ùn ci hè bisognu di aghjustà, hè cuncepitu per adattà à diversi utilizatori, utilizatu per stabilizzà a parte superiore di u corpu, cusì cuncentrazione nantu à i flexori di l'anca chì si stende.

Cuscinetti cunfortu
A causa di a pusizione di ghjinochje, i ghjinochje ponu furnisce prutezzione è cunsulazione per i ghjinochje di l'esercitore, è i pads laterali ponu furnisce un supportu affidabile durante l'esercizii.

Guida utile
U cartellu istruttivu convenientemente situatu furnisce una guida passu per passu nantu à a pusizione di u corpu, u muvimentu è i musculi travagliati.

 

USerie Evost Lightriduce u pesu massimu di u dispusitivu è ottimiseghja u tappu, mantenendu u disignu di stile, facendu u costu di produzzione più bassu. Per i sportivi, uSerie Evost Lightmantene a trajectoria scientifica è l'architettura stabile di uSerie Evostper assicurà una sperienza di furmazione cumpleta è prestazioni; Per i cumpratori, ci sò più scelte in u segmentu di prezzu più bassu.


  • Previous:
  • Next:

  • I prudutti cunnessi